1 Aralık 2015 Salı

İki Teker …

 

Aylarca neden yazamadığımla ilgili günah çıkarırken 2015 yaz mevsiminde motosiklet kullanmaya başladığımdan bahsetmiştim. Yaklaşık bir sene önce ısrar kıyamet bi arkadaşımın artçısı olduğum güne kadar çok heves ettiğim ama çok da tehlikeli olduğunu düşündüğümden uzak durduğum bi araçtı motosiklet.
O yaz akşamı motor üstünde boğaz köprüsünden geçerken ne kadar zevkli ve aslında çok da korkulacak bir şey olmadığını fark ettim. Yapardım yapamazdım diye düşünürken bi taraftan da internetten araştırma yapmaya başladım.
Karar vermem, kurs bulmam, kışın geçmesi felan derken bu arda neredeyse 6-7 ay geçti. Etraftan duyduğumuz bisiklet kullanan bunu da kullanır, ne var bi gaz bi fren vs vs gibi aslı astarı olmayan bilgilerin yanlış olduğunu henüz bilmediğimden kısa sürede halledip trafiğe çıkabileceğimi düşünüyordum. Heyhaaaaattt…
Koca bir yaz o kıyafetlerin ve kaskın içinde yanıp yanıp kül olmadığım her saat her dakika bu kafama lanet edip durdum. Tüm yaz aynı şeyi söyledim ya bi insan nasıl bu kadar bunalıp bayılmıyor yahu, inanılır şey değilJ
İstanbul’da bir çok kursu arayıp ya bi iki saat gösteririrz, zor değil abla gibi saçmalıkları dinledikten sonra doğru geçen senelerde kaz yağan Tamer Karadağlı’nınbir ropörtajında eğitim aldığını söylediği Gis Akademi geldi aklıma.


Kursu aradım, gerekli evrakları tamamladım ve Beşiktaş ofislerine gidip yazıldım. Heyecanla 13 Haziran’daki temel eğitimi beklemeye başladım. Temel eğitim günü geldiğinde hayatımda ilk kez gittiğim Kemerburgaz’a doğru arabasız bi şekilde yol aldım. Gis Akademi kendine ait pisti olması, başka motorcularla tanışılması ve hocalarının işinin ehli olması ile harika bir yer ama açık söylemem   gerekirse yeri biraz uzak. Benim evime yakın olmasına rağmen otobüs – dolmuş vs ile oldukça zorlandım gitmekte. Ben ki bu şartlar altında hiçbir kursa asla asla asla gitmeyecekken tüm yaz boyunca hem de toplu taşıma kullanarak Kemerburgaz’a gittim geldim…


Hacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder